مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-16سياسي

پیروزی قاضی زاده هاشمی، سلامی به توسعه همه جانبه


رییس ستاد دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: دولت سلام به تبع کشور برای هر یک از شهرستان های استان برنامه دارد که این برنامه ها نویدبخش توسعه همه جانبه استان ایلام است.

- حسن کرمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دکتر قاضی زاده هاشمی معتقد است که کشور جمهوری اسلامی ایران به منظور دفع هجمه ها و تهاجم شوم استکبار جهانی نیازمند جبهه ویژه و نگاهی نو برای آینده ی کشور است.

وی با بیان اینکه قاضی زاده هاشمی معتقد است که جمهوری اسلامی در طول 40 سال گذشته برای پروانه شدن و پرواز به سمت تمدن نوین اسلامی ، پیله سازی نموده است یعنی برای ایجاد مولفه های قدرت در کشور ایران ظرفیت سازی کرده است که این مولفه ها در گام دوم انقلاب به خوبی تبیین شده است.

رییس ستاد دکتر قاضی زاده هاشمی در استان ایلام ادامه داد: از نظر دولت سلام فصل اول یعنی پیله سازی به انتهای دوره رشد و تکامل خود رسیده است و اکنون فصل شکافتن این پیله و پوست اندازی است تا جمهوری اسلامی با تکیه بر تجارب گرانبهای خود به سوی اهداف متعالی پرواز نماید لذا ما در دولت سلام این فصل را پروانگی می نامیم.

کرمی گفت: در دولت سلام شکافتن پیله ها به مفهوم انقلاب سازو کاری است که همان پیچ تاریخی است که این انقلاب سازوکاری، انقلابی در رویکردها ، کارکردها، ساختارها و مدیریت حکمرانی کشور است تا انقلاب را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی قاضی زاده هاشمی، سلامی به توسعه همه جانبه

پیروزی قاضی زاده هاشمی، سلامی به توسعه همه جانبه