مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-16بين الملل

«کتائب حزب الله» عراق ورود خود به معادله قدس را اعلام کرد


گروه مقاومت کتائب حزب الله عراق با لبیک گفتن به معادله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان درباره قدس و هشدار در خصوص تعرض به مقدسات اسلامی، تأکید کرد که شکست را به رژیم صهیونیستی خواهد چشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کتائب حزب الله عراق، عصر امروز (چهارشنبه)، درباره فراخوان بیانیه ای صادر کرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنرانی خود پس از پایان نبرد شمشیر قدس ضمن اعلام معادله ای جدید، خطاب به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هر گونه تعرض به مقدسات در قدس اشغالی برابر با جنگ منطقه ای خواهد بود.

بر اساس گزارش شبکه الاعلام المقاوم ،  بیانیه گروه مقاومت کتائب حزب الله عراق بدین شرح است: بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ.

إِذْ یُوحِی رَبُّکَ إِلَی الْمَلَائِکَهِ أَنِّی مَعَکُمْ فَثَبِّتُوا الَّذِینَ آمَنُوا سَأُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُوا الرُّعْبَ (انفال: 12).

 رژیم صهیونیستی طی دهه های گذشته سعی کرد معادله امنیتی جدیدی را تحمیل کند و با استفاده از آن بتواند با هر قدرتی که از داخل و خارج خاک فلسطین اشغالی موجودیتش تهدید می کند، رویارویی کند .

در ادامه این بیانیه آمده است که این رژیم با استفاده از حمایت آمریکا و حکام خیانتکار متحد این کشور به خود اجازه تعرض به فلسطینیان را داد و به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کتائب حزب الله» عراق ورود خود به معادله قدس را اعلام کرد

«کتائب حزب الله» عراق ورود خود به معادله قدس را اعلام کرد