مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-16ورزشي

اعلام زمان بازی های ایران در انتخابی جام جهانی


روزنامه الاقتصادیه عربستان زمان برگزاری بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا را اعلام کرد.

- جی پلاس، با پایان دور دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، چهره تیم های حاضر در مرحله سوم مشخص شد که بدین ترتیب 12 تیم موفق شدند با صعود به این مرحله، برای کسب 4 سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی و یک سهمیه جدال با نماینده کونکاکاف با یکدیگر به رقابت بپردازند.

ورزش سه نوشت: روزنامه الاقتصادیه امروز در خبری از اعلام زمان قرعه کشی و برگزاری مسابقات دور پایانی انتخابی جام جهانی خبر داد.

بدین ترتیب مراسم قرعه کشی در تاریخ 10 تیر برگزار می شود که تیم ها بر اساس رنکینگ کشورها در ماه ژوئن که توسط فیفا اعلام می شود، سیدبندی خواهند شد.

اما طبق اعلام برنامه زمان بندی از سوی روزنامه الاقتصادیه، دور نخست از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی، از تاریخ دوم سپتامبر برابر با 11 شهریور آغاز می شود و آخرین دیدار این رقابت ها نیز در 29 مارس برابر با 9 فروردین برگزار خواهد شد.

برنامه بازی ها بدین صورت خواهد بود: بازی اول: 11 شهریور بازی دوم: 16 شهریور بازی سوم: 15 مهر بازی چهارم: 7 آبان بازی پنجم: 20 آبان بازی ششم: 25 آبان بازی هفتم: 7 بهمن بازی هشتم: 12 بهمن بازی نهم: 4 فروردین 1401 بازی دهم: 9 فروردین 1401 در دور سوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، تیم ها در دو گروه شش تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان بازی های ایران در انتخابی جام جهانی

اعلام زمان بازی های ایران در انتخابی جام جهانی