مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-16سياسي

در تایید و رد صلاحیت ها تبعیضی و سلیقه ای عمل نکردیم


رییس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای مازندران گفت:استعلام از مراکز ذیصلاح از جمله شاخص ها در تأیید یا رد صلاحیت ها بوده و سعی کردیم سلیقه ای و تبعیضی عمل نکنیم.

- کیوان مرادیان روز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی که در ساری برگزار شد با اشاره به اهمیت نظارت بر انتخابات، اظهار کرد: اعضای هیئت اجرایی و نظارت در انتخابات شوراها حق دخالت و دخل وتصرف ندارند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین فساد و تعطیلی شوراها در مازندران رخ داده است، از این رو هیئت نظارت در روند تأیید صلاحیت ها حساسیت و جدیت بیشتری به خرج داده و در این امر جدی تر بودیم.

رییس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: یکی از دلایل استعفای برخی اعضای هیئت نظارت شوراها، اعتراض به تایید صلاحیت برخی افراد توسط شورای عالی هیئت نظارت بوده است.

مرادیان با اشاره به اینکه به تأیید صلاحیت برخی افراد معترض بودیم، گفت: استعلام از مراکز ذیصلاح از جمله شاخص ها در تأیید یا رد صلاحیت ها بوده و سعی کردیم سلیقه ای و تبعیضی عمل نکنیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم و خرید و فروش رأی و انحرافات را در انتخابات شاهد نباشیم و درپی آن هستیم تا نظارت بر عملکرد مستمر بر شوراها را در قالب دیوانی پیگیری و دنیال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تایید و رد صلاحیت ها تبعیضی و سلیقه ای عمل نکردیم

در تایید و رد صلاحیت ها تبعیضی و سلیقه ای عمل نکردیم