مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-16سياسي

دعوت وزیر اطلاعات از مردم برای شرکت در انتخابات


حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

پیام وزیر اطلاعات برای حضور پر شور مردم در انتخابات سال 1400 بدین شرح است: بسمه تعالی واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا ملّت هوشیار و آگاه ایران اسلامی؛ اینک که در آستانه ی امتحان سرنوشت ساز دیگری قرار گرفته ایم، به حول و قوه الهی در روز 28 خرداد ماه با حضوری انقلابی در پای صندوق های رأی حماسه ای جاودان را خلق و سبب شادی روح مطهر معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی) و شهدای جاودانمان را فراهم خواهیم نمود.

تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری شما ملّت فهیم، نشان از عمق نگاه دوراندیشانه ی معظم له نسبت به واقعیات پیش روی جامعه دارد.

بی تردید شرکت عزتمندانه در انتخابات، آرامش خاطر دوستداران و اراتمندان به این نظام الهی و نا امیدی دشمنان کینه توز را در پی خواهد داشت.

بدیهی است مشارکت گسترده در این انتخابات منجربه افزایش ضریب امنیتی، منطقه ای و بین المللی ایران گردیده و سایه ی نحس تحریم ها را کنار خواهد زد و گشایش اقتصادی را به ارمغان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت وزیر اطلاعات از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت وزیر اطلاعات از مردم برای شرکت در انتخابات