مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-16سياسي

زاکانی از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف نداده است


تا این لحظه فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری به این ستاد واصل شده و انصراف مکتوب از سوی آقای زاکانی به وزارت کشور ارسال نشده است.

- سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا این لحظه فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری به این ستاد واصل شده و انصراف مکتوب از سوی آقای زاکانی به وزارت کشور ارسال نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سیداسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پی پرسش های مکرر خبرنگاران در خصوص خبر انصراف آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که تا این لحظه فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری، یعنی آقای محسن مهرعلیزاده به وزارت کشور واصل شده که مراتب آن در اطلاعیه شماره 17 ستاد انتخابات کشور، اعلام شده است.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود: براساس تبصره ذیل ماده 55 قانون انتخابات ریاست جمهوری، هریک از داوطلبان ریاست جمهوری در صورت تمایل به انصراف از داوطلبی، باید شخصاً و یا از طریق نماینده تام الاختیار خود و به صورت کتبی انصراف خود را به وزارت کشور اعلام نمایند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به عدم وصول انصراف مکتوب از سوی آقای علیرضا زاکانی به وزارت کشور، از نظر وزارت کشور، ایشان منصرف شناخته نمی شود و کماکان نامزد انتخابات ریاست جمهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف نداده است

زاکانی از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف نداده است