مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:002021-06-16سياسي

دعوت سپاه از مردم برای شرکت در انتخابات/ هر رأی یک موشک است


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای حضور در انتخابات روز 28 خرداد دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از آحاد ملت ایران برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات 28 خرداد ماه، حضور حماسی در این رویداد و آزمون بزرگ تاریخی را عمل صالح و ضامن عزت، امنیت، اقتدار، سربلندی و آبروی کشور و باطل السحر نقشه های شوم دشمنان و موجب گشایش در مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تاریخ 42 سال گذشته نشان می دهد ملت عظیم الشأن ایران به رغم توطئه ها و حیله گری های زنجیره ای دشمنان، هیچگاه تحت تأثیر جنگ رسانه ای و عملیات روانی آنان دچار خطاهای راهبردی و محاسباتی نشده و به ویژه در بزنگاه های حساس تاریخی با حضور کم نظیر در صحنه و میدان، اردوگاه دشمن را مقهور هوشمندی و هوشیاری خود ساخته است.

در این بیانیه آمده است: انتخابات یکی از این بزنگاه های خطیر است که ملت ایران همواره با حضور پرشور، متراکم و بانشاط خود بر عزت، اقتدار و آبروی ایران اسلامی افزوده و در مقابل جبهه دشمنان خبیث و پلید را مأیوس و منفعل ساخته است.

این بیانیه برگزاری انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری و حضور حماسی ملت ایران را فصل نوینی در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سپاه از مردم برای شرکت در انتخابات/ هر رأی یک موشک است

دعوت سپاه از مردم برای شرکت در انتخابات/ هر رأی یک موشک است