مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-16سياسي

سعید جلیلی به نفع رییسی انصراف داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانیه سعید جلیلی پس از انصراف از نامزدی در انتخابات به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمملت شریف ایراندر طلیعه قرن جدید خورشیدی، - سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از ادامه رقابت ها انصراف داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانیه سعید جلیلی پس از انصراف از نامزدی در انتخابات به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمملت شریف ایراندر طلیعه قرن جدید خورشیدی، ایران عزیز در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار دارد.

هشت سال کم توجهی به توان ملی و معطل گذاشتن ظرفیت های کشور ارمغانی جز تحریم های بیشتر، تورم و بیکاری کم نظیر و بحران های بی سابقه در مسکن و بورس نداشته است.

از شهادت امیرکبیر تا کنون هر بار ملت خواسته است به اتکای ظرفیت های خود و با استفاده از موهبت های بی نظیر الهی به یک جهش تاریخی نزدیک شود، قدرت های استکباری و عوامل منفعل داخلی مانع شده اند و به تحقیر داشته های ملی پرداخته اند.

انقلاب اسلامی یک خیز بلند تمدنی برای عبور از موانع خارجی و داخلی است و اینک در گام دوم انقلاب، اعتماد به سرمایه بزرگ جوانان انقلاب اسلامی و اتکا به ظرفیت های بی نظیر فرهنگی-اجتماعی-سیاسی-اقتصادی کشور؛ برنامه، باور و اراده می خواهد تا با جهادی بزرگ، جهش ایران اسلامی را در چهارسال آینده رقم بزند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی به نفع رییسی انصراف داد

سعید جلیلی به نفع رییسی انصراف داد