مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-16بين الملل

درخواست شورای همکاری خلیج فارس برای لحاظ شدن دغدغه های آنها در مذاکرات وین


وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با بیان اینکه توافق هسته ای ایران و ناامنی و بی ثباتی در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به هم مرتبط هستند، - وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با بیان اینکه توافق هسته ای ایران و ناامنی و بی ثباتی در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به هم مرتبط هستند، خواهان پرداختن به دغدغه های آنها در مذاکرات وین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری العین، در بیانیه پایانی اجلاس وزاری خارجه شورای همکاری خلیج فارس که امروز چهارشنبه در ریاض برگزار شد، بر ضرورت پایبندی ایران به قوانین بین المللی و اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت کشورها و عدم به کارگیری خشونت تاکید شده است.

وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ادامه مدعی شدند که مذاکرات وین باید فعالیت های منطقه ای ایران و برنامه موشک های بالستیک این کشور و نیز آنچه که حمایت از تروریسم خوانده شد را شامل شود.

آنها همچنین تاکید کردند: شورای همکاری خلیج فارس از تلاش های بین المللی برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای حمایت می کند.

شورای همکاری خلیج فارس همچنین خواستار دست کشیدن ایران از افزایش درصد غنی سازی اورانیوم شد و مدعی شد: این امر نشان می دهد که برنامه هسته ای ایران مسالمت آمیز نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست شورای همکاری خلیج فارس برای لحاظ شدن دغدغه های آنها در مذاکرات وین

درخواست شورای همکاری خلیج فارس برای لحاظ شدن دغدغه های آنها در مذاکرات وین