مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-16سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات، توسعه خراسان جنوبی را به همراه دارد


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات منجر به توسعه خراسان جنوبی خواهد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات منجر به توسعه خراسان جنوبی خواهد شد.

مهدی قهرمانی، در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: یکی از سطوح و عرصه های مهم مشارکت سیاسی، شرکت مردم در انتخابات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شرکت در انتخابات به عنوان یک رویداد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در تمام مراحل زندگی تاثیرگذار است و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون نیز نظام بر پایه رای مردم استوار بوده است؛ همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند: معیار تکیه به مردم، همین انتخابات است و هر کس به نظام اسلامی اعتقاد دارد و در این اعتقاد صادق است، شرکت در انتخابات را وظیفه خودش می داند، حتی کسانی که به نظام اسلامی علاقه ندارند به خاطر علاقه به ایران در انتخابات شرکت کنند.

قهرمانی تصریح کرد: مشارکت فعال و آگاهانه در انتخابات های مختلف اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات، توسعه خراسان جنوبی را به همراه دارد

حضور پرشور مردم در انتخابات، توسعه خراسان جنوبی را به همراه دارد