مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-16اقتصادي

نمایشگاه مد و لباس در جهاد دانشگاهی ایلام افتتاح شد


نمایشگاه مد و لباس جهاد دانشگاهی استان ایلام با ارائه محصولات پیشرانان و متقاضیان رشته خیاطی طرح ملی اشتغال خانگی افتتاح شد.

- ایسنا/ایلام نمایشگاه مد و لباس جهاد دانشگاهی استان ایلام با ارائه محصولات پیشرانان و متقاضیان رشته خیاطی طرح ملی اشتغال خانگی افتتاح شد.

سیدغلامرضا حسینی رییس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، در افتتاح این نمایشگاه که به همت پیشرانان و متقاضیان رشته خیاطی طرح ملی اشتغال خانگی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از ایجاد این نمایشگاه ها این است که بتوانیم بحث اشتغال خانگی را تحقق ببخشیم.

وی با بیان اینکه فرصت های بسیار خوبی در زمینه بازارهای داخلی و در خصوص بازارهای منطقه ای ایجاد شده و در زمینه بازارهای جهانی هم برنامه هایی داریم، گفت: علاوه بر این ما در استان ایلام خیلی از محصولات مشاغل خانگی را می توانیم از طریق مکان بازارهای مجازی ارائه و فراتر از مرزهای جغرافیایی برای فروش محصولاتمان فکر کنیم.

رییس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام با بیان اینکه این نمایشگاه محصول شبکه سازی و فعالیت های تیمی و زنجیره ای در مجموعه جهاد دانشگاهی ایلام است، تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که برندسازی را در استان به طور جدی دنبال کنیم اما متأسفانه بر سر راه تحقق این امرموانعی وجود دارد و اگر بتوانیم برندسازی را توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مد و لباس در جهاد دانشگاهی ایلام افتتاح شد

نمایشگاه مد و لباس در جهاد دانشگاهی ایلام افتتاح شد