مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-16بين الملل

نخست وزیر انگلیس در ادعاهای آمریکا درباره منشأ کرونا تشکیک کرد


علی‍ رغم فضاسازی دوباره کشورهای غربی درباره آغاز شیوع کرونا از آزمایشگاهی در شهر «ووهان» چین، نخست وزیر انگلیس در سخنانی اذعان کرد به نظر نمی رسد این مسئله درست باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در سخنانی اظهار داشت به نظر نمی رسد ویروس کووید-19 از آزمایشگاهی در شهر مرکزی ووهان در چین نشأت گرفته باشد.

   طبق گزارش خبرگزاری دولتی چین شینهوا ، جانسون روز یکشنبه در کنفرانس خبری پایانی خود در اجلاس گروه هفت در شهر ساحلی کورن وال انگلیس گفت: در حال حاضر، توصیه ای که ما داشته ایم این بوده که به نظر نمی رسد این بیماری با منشأ زئونوتیک (مشترک بین انسان و حیوان) از آزمایشگاه بیرون آمده باشد.

وی افزود: فکر می کنم مشکلی در بیماری های مشترک بین انسان و حیوان وجود دارد و این به روشنی موضوعی است که باید روی آن تمرکز کنیم.

او اواخر ماه مه هم در مصاحبه با شبکه کانادایی سی بی سی نیوز اظهار داشت معتقد نیست که ویروس کرونا از آزمایشگاهی در ووهان چین به بیرون آمده باشد اما منتظر یافته های جدید در خصوص این موضوع است.

وی در این خصوص گفت: من در این مورد دیدی عاری از تعصب دارم و با شما صریح خواهم بود، تاکنون چیزهایی که من دیده ام نشان نمی دهد که گزینه شماره یک، نشت آزمایشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر انگلیس در ادعاهای آمریکا درباره منشأ کرونا تشکیک کرد

نخست وزیر انگلیس در ادعاهای آمریکا درباره منشأ کرونا تشکیک کرد