مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-16اقتصادي

بزرگترین کارگاه تولیدی و آموزشی صنایع دستی استان افتتاح شد


مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بزرگترین کارگاه تولیدی و آموزشی صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افتتاح شد.

- ، مجید صفایی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح کارگاه تولیدی افزود: در این کارگاه تولیدی و آموزشی قالی، گلیم، گبه، جاجیم، و گیوه سنتی تولید می شود.

وی با بیان اینکه قرار است با راه اندازی خط تولید جدید، شال و روسری سنتی نیز در آن تولید شود، گفت: این گارگاه آموزشی تولیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است.

صفایی تصریح کرد: در این کارگاه علاوه بر تولید صنایع دستی به هنر دوستان در زمینه های مختلف صنایع دستی آموزش های لازم نیز ارائه می شود.

وی افزود: ظرفیت فعلی اشتغال در این کارگاه آموزشی و تولیدی، 50 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر نیز به صورت غیر مستقیم است.

صفایی اظهار داشت: با توسعه این کارگاه و ایجاد کارگاه های پایین دست ظرفیت اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در این واحد تولیدی به بیش از 100 نفر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور پایلوت صنایع دستی است و راه اندازی چنین کارگاه های کمک بزرگی به تولید صنایع دستی در این استان می کند.

صفایی تصریح کرد: صنایع دستی در این کارگاه، علاوه بر فروش تولیدات صنایع دستی در بازار استان و استان های همجوار به کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارگاه تولیدی و آموزشی صنایع دستی استان افتتاح شد

بزرگترین کارگاه تولیدی و آموزشی صنایع دستی استان افتتاح شد