مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:302021-06-16سياسي

دعوت خانه مطبوعات استان بوشهر از مردم برای مشارکت در انتخابات 1400


خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر طی پیامی از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت به عمل آورد.

- ایسنا/بوشهر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر طی پیامی از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت به عمل آورد.

متن کامل این پیام که نسخه ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفته در ادامه آمده است: به نام خداوند جان و خرد مردم شریف و سرافراز استان بوشهر همکاران گرامی و اصحاب فرهیخته و ارجمند رسانه اینک که میهن اسلامی ایران در آستانه انتخاباتی دیگر قرار گرفته و می رود تا صندوق های رای جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی و تصویری تابناک از دموکراسی و وطن دوستی را به نمایش بگذارد؛ شایسته است تا علیرغم مشکلات و سختی ها و سنگ اندازی های دشمنان این مرز و بوم، در جمعه پیش رو همچنان استوار و با شکوه، در پای صندوق های رای حضور یافته و تابلویی نفیس از وحدت و همدلی و وفاق ملی به نمایش بگذاریم.

ایرانیان نازنین تلخی ها و شیرینی ها، کامیابی ها و ناکامی های بسیار دیده اند اما چون دماوند و خلیج فارس استوار و پویا ایستاده اند.

چه جوانان رعنایی که جان خویش را تقدیم این مرز پرگهر کردند و چه مردان و زنانی که بر عهد و ایمان خویش ایستادند تا چراغ یاد شهیدان وطن را دست به دست به آینده داران ایران اسلامی بسپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت خانه مطبوعات استان بوشهر از مردم برای مشارکت در انتخابات 1400

دعوت خانه مطبوعات استان بوشهر از مردم برای مشارکت در انتخابات 1400