مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-16سياسي

انصراف زاکانی موجب می شود رییس جمهور منتخب با رأی بالاتری انتخاب شود


انصراف زاکانی باعث شد تا رییس جمهور منتخب با رای بیشتر و اقتدار بیشتر متکی به رای مردم امور اجرایی کشور را در دست بگیرد.

- روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در از رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: در این ماجرا ما شاهد ازخودگذشتگی آقای دکتر زاکانی بودیم.

وی افزود: آقای زاکانی از همان ابتدا با خیرخواهی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری وارد شدند و برای امور اجرایی کشور در 4 سال آینده نیز برنامه داشتند و خیر و صلاح مردم و مملکت مدنظر ایشان بود.

عضو هیأت رییسه مجلس اظهار داشت: وقتی آقای زاکانی دید که آقای رییسی در میان مردم با استقبال زیادی مواجه است و رای بیشتری دارد برای حمایت از رییس جمهور منتخب آینده و به نفع آقای رییسی از ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: همانطور که در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری صلاح مردم مد نظر آقای زاکانی بود، در این مرحله نیز از سر خیرخواهی و با از خودگذشتگی از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داد.

وی افزود: این اقدام آقای زاکانی باعث می شود تا رییس جمهور منتخب با رای بیشتر و اقتدار بیشتر متکی به رای مردم امور اجرایی کشور را در دست بگیرد و طبیعتاً رییس جمهوری که از پشتوانه رأی بالاتری برخوردار باشد با اقتدار بیشتر به انجام وظایف خود به عنوان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف زاکانی موجب می شود رییس جمهور منتخب با رأی بالاتری انتخاب شود

انصراف زاکانی موجب می شود رییس جمهور منتخب با رأی بالاتری انتخاب شود