مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-16پزشكي

نظارت بیش از 200 کارشناس بهداشتی در روز انتخابات یزد


مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد از نظارت 230 کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان یزد از نظارت 230 کارشناس بهداشتی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای در استان خبر داد.

دکتر وحید جعفری در این مورد گفت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری های مسری بخصوص کرونا، نظارت بهداشتی بر حوزه های انتخابات، در سطح استان یزد، صورت می گیرد.

وی ادامه داد: به همین منظور در روز انتخابات، 230 ناظر بهداشتی به صورت ثابت یا سیار در حوزه های اخذ رای در استان حضور خواهند داشت.

جعفری با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه های انتخابیه افزود: اولویت با برگزاری انتخابات در فضای باز، رعایت فاصله گذاری اجتماعی 2 متر، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط است.

مدیر گروه سلامت و محیط کار مرکز بهداشت استان اظهار کرد: اخذ اثر انگشت در فرایند انتخابات به خصوص در روز رای گیری ممنوع است و در چیدمان میزها و صندلی ها برای رای دهندگان و عوامل شعب فاصله 2 متری حفظ شود.

(8 متر مربع برای هرنفر و استفاده حداکثر از 30 درصد ظرفیت محل برای حضور افراد) جعفری تاکید کرد: رای دهندگان از خودکار شخصی استفاده کنند و قبل و بعد از رای دادن دست ها را با آب و صابو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بیش از 200 کارشناس بهداشتی در روز انتخابات یزد

نظارت بیش از 200 کارشناس بهداشتی در روز انتخابات یزد