مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-16سياسي

نوباوه: انصراف زاکانی به نفع آیت الله رییسی باعث اقتدار رییس جمهور آینده می شود


نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انصراف علیرضا زاکانی به نفع آیت الله رییسی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: رییس جمهوری که از حمایت بالای مردمی برخوردار باشد به ویژه در حوزه بین الملل از اقتدار بیشتری برخوردار است .

- بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در از ادامه رقابت های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقدام آقای زاکانی در انصراف از رقابت های انتخاباتی به نفع آقای رییسی اقدامی کاملا عقلانی و منطقی بود.

وی افزود: وقتی آراء یک نامزد که در اینجا آقای رییسی است از دیگر نامزدها بیشتر است، منطقی آن است که دیگر نامزدهای جریان انقلاب برای رأی آوری بیشتر وی، او را همراهی کنند و به نفع وی از رقابت ها انصراف دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدام آقای زاکانی در انصراف از رقابت های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به نفع آقای رییسی باعث می شود تا رییس جمهور آینده با پشتوانه رای بیشتری بتواند به انجام وظایف خود بپردازد و طبیعی است که رییس جمهوری که پشتوانه رای بیشتری دارد از اقتدار بیشتری نیز برخوردار است.

نوباوه خاطرنشان کرد: رییس جمهوری که از حمایت بالای مردمی برخوردار باشد به ویژه در حوزه بین الملل از اقتدار بیشتری برخوردار است و این حمایت ها از رییس جمهور آینده توسط دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوباوه: انصراف زاکانی به نفع آیت الله رییسی باعث اقتدار رییس جمهور آینده می شود

نوباوه: انصراف زاکانی به نفع آیت الله رییسی باعث اقتدار رییس جمهور آینده می شود