مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-16سياسي

3 نفر از سرآمدان علمی معرفی شدند


طی مراسمی با معرفی 115 سرآمد علمی از 3 دانشمند برتر کشور به عنوان سرآمدان علمی تقدیر به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دستیابی به مرجعیت علمی با مدیریت و حمایت معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری تدوین شد و از 94 آغاز به کار کرد.

این برنامه در نظر دارد با شناسایی مستمر افراد توانمند و دارای بنیه علمی قوی و ارائه حمایت های ویژه از این افراد کشور را به سمت مرجعیت علمی در جریان سوق دهد.

ششمین دوره برنامه سرآمدان علمی امروز طی نشستی در محل معاونت علمی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و دکتر سعید سرکار دبیر فدراسیون سرآمدن علمی کشور برگزار شد.

در این مراسم سه دانشگاه و موسسه برتر و 3 نفر معرفی و تقدیر شدند.

سه موسسه برتر برگزیده از فدراسیون سرآمدان علمی شامل این موارد است: رتبه اول دانشگاه صنعتی شریف رتبه دوم دانشگاه تربیت مدرس رتبه سوم پژوهشگاه دانش های بنیادی سرآمدان برتر دارای رتبه اول تا سوم نیز به این شرح است: دکتر علی مرسلی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس دکتر علی اسفندیار عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف دکتر محمد مهدی شیخ جباری عضو هیات علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فدراسیون سرآمدان علمی 115 سرآمد علمی را در ششمین دوره این برنامه در سال 1400 بر اساس معیارهای مشخص معرفی کرده است که از این تعداد 3 دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نفر از سرآمدان علمی معرفی شدند

3 نفر از سرآمدان علمی معرفی شدند