مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:002021-06-16اقتصادي

افزایش 64 درصدی سهمیه هرمزگان دانشگاه فرهنگیان


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از افزایش 64 درصدی سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی ویژه هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج بیت اللهی اظهار کرد: به دنبال پیگیری های مستمر و ارائه تحلیلی جامع از وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرروش هرمزگان که با مطالعه دقیق از چالش ها و کمبودهای نیرو در سراسر اسان صورت گرفت، سهمیه امسال جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی ویژه استان هرمزگان 64 درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد: سال گذشته رقم مصوب برای هرمزگان 322 نفر بود که امسال با رشد 64 درصدی به 531 نفر افزایش یافت که انصافا تحولی کم نظیر در جذب نیروی انسانی به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه بهترین و توانمند ترین نیروهای آموزشی از طریق این دو مرجع تربیت و جذب آموزش و پرورش می شوند، خاطر نشان کرد: امروزه رشد و توسعه در گرو تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص است و با توجه به جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی، بدون تردید موفقیت همه بخش ها منوط به کارآمدی دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گفته بیت اللهی؛ این دستاورد پاسخی به مطالبه به حق جوانان و مردم استان هرمزگان و همچنین نمایندگان مجلس، شوراها و معتمدین در سراسر استان است که خواهان توجه ویژه به جذب معلم و تامین نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 64 درصدی سهمیه هرمزگان دانشگاه فرهنگیان

افزایش 64 درصدی سهمیه هرمزگان دانشگاه فرهنگیان