مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-16پزشكي

همکاری ایران و هند برای انتقال فن آوری و تولید مشترک واکسن روتا ویروس در کشورمان


طبق توافقنامه امضاشده میان انستیتو پاستور ایران و شرکت واکسن سازی بهارات بایوتک هند، دو طرف برای انتقال فن آوری تولید واکسن روتا ویروس به کشور و تولید داخلی این محصول همکاری خواهند کرد.

- طبق توافقنامه امضاشده میان انستیتو پاستور ایران و شرکت واکسن سازی بهارات بایوتک هند، دو طرف برای انتقال فن آوری تولید واکسن روتا ویروس به کشور و تولید داخلی این محصول همکاری خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت ایران در هند اعلام کرد: طی مراسمی که عصر امروز با حضور روسای دو موسسه بزرگ تولید واکسن یعنی انستیتو پاستور ایران و موسسه واکسن سازی بهارات بایوتک هند برگزار شد، قراردادی به منظور تامین واکسن روتا ویروس جهت استفاده در نظام واکسیناسیون داخلی و همچنین انتقال فن آوری برای تولید داخلی این واکسن، میان طرفین به امضا رسید.

طی این وبینار که علاوه بر روسای دو موسسه تولید واکسن، سفرای دو کشور و مسوولانی از وزارت خارجه و بهداشت دو کشور هم حضور داشتند، هر دو طرف آمادگی و علاقمندی خود را برای توسعه مناسبات در زمینه های بهداشت و درمان و تولیدات مشترک بیشتر در حوزه واکسن ابراز نمودند.

دکتر اسدی لاری؛ قائم مقام امور بین المللی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم ضمن قدردانی از سفرای ایران به ویژه در هند، روسیه و چین برای تسهیل همکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران و هند برای انتقال فن آوری و تولید مشترک واکسن روتا ویروس در کشورمان

همکاری ایران و هند برای انتقال فن آوری و تولید مشترک واکسن روتا ویروس در کشورمان