مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-16سياسي

حمایت عارف از لیست «جمهور»


رییس بنیاد امید ایرانیان با اعتقاد بر اینکه در دوره پنجم مدیریت شهری تهران ریل گذاری مناسبی در اداره پایتخت صورت گرفت، گفت: برای تداوم این رویکرد از لیست انتخاباتی «جمهور» برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حمایت می کنم.

- رییس بنیاد امید ایرانیان با اعتقاد بر اینکه در دوره پنجم مدیریت شهری تهران ریل گذاری مناسبی در اداره پایتخت صورت گرفت، گفت: برای تداوم این رویکرد از لیست انتخاباتی جمهور برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران حمایت می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: ورود اصل شوراها به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را می توان تبلور مشی و مرام بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و اعتقاد ایشان به میزان بودن رای ملت دانست.

همچنین آیت الله سیدمحمود طالقانی به عنوان قرآن پژوه و مجتهدی آزادیخواه، انقلابی و استبدادستیز، با اتکا به سنت و عقلانیت شیعی، با برجسته کردن مفهوم شورا گامی مهم در تئوریزه و تثبیت مفهوم و اصل شوراها در انقلاب اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برداشت؛ به گونه ای که می توان با صراحت گفت که نام و مفهوم شورا در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، بدون یادآوری نام و سیره آیت الله طالقانی امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت عارف از لیست «جمهور»

حمایت عارف از لیست «جمهور»