مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-16سياسي

مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی حاضر شوند


استاندار قم از مردم عزیز و فهیم استان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی حاضر شوند و آراء خود را در هر سه موضوع ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری به صندوق بریزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که استان قم در روز بیست و هشتم خرداد ماه شاهد برگزاری سه انتخابات خواهد بود یادآور شد: هر کدام از این سه انتخابات به نوبه خود از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی افزود: خوشبختانه تمهیدات بسیار چه در سطح سیاست داخلی و چه در سطح سیاست خارجی باشد.

وی درباره افتتاح بیمارستان مادر پردیسان قم نیز بیان داشت: توسعه زیرساخت های درمانی استان بویژه بعد از شیوع کرونا در دستور کار مدیریت استان بوده است و إن شاء الله این بیمارستان فردا با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور به بهره برداری می رسد و به مردم استان تقدیم می شود.

سرمست در ادامه روند شیوع کرونا را در استان قم کاهشی خواند و گفت: این روند کاهشی بر اساس گزارش های مختلف ستاد ملی مبارزه با کرونا در سراسر کشور به استثنای برخی استان جنوبی دیده می شود.

وی در پایان تصریح کرد: استان قم در حال حاضر شاهد وضعیت نزولی شیوع کروناست و از این رو هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات در عین رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی حاضر شوند

مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی حاضر شوند