مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-16سياسي

دعوت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برای حضور در انتخابات 28 خرداد


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه استان برای شرکت در انتخابات 28 خرداد دعوت بعمل آوردند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه استان برای شرکت در انتخابات 28 خرداد دعوت بعمل آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیامی از عموم مردم همیشه در صحنه استان برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت به عمل آورد.

متن کامل پیام دعوت حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم محضر هم استانی های خوبمان دهه کرامت، میلاد پرسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد پر از نور و برکت حضرت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک عرض می کنم.

در این دهه که به نام دهه کرامت نامیده شده است، خداوند متعال توفیق داد که ملت ایران به معنای راستین و حقیقی کرامت را به عرصه آورند، کرامت تنها با لفظ و نامگذاری به نام کرامت نیست، کرامت محتوا و مفهوم دارد، کرامت یک ظرفیت عظیمی است که خداوند تبارک و تعالی به عنوان یک عطیه به انسان بخشیده، وَ لَقَدْ کَرَّمْنا بَنِی آد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برای حضور در انتخابات 28 خرداد

دعوت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برای حضور در انتخابات 28 خرداد