مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-16سياسي

دکتر جلیلی از مشکلات و دغدغه های گلستان به خوبی آشناست


رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان گفت: طی هشت سال گذشته کارشناسان مختلف مشکلات و دغدغه های منطقه را به دکتر جلیلی انتقال دادند و مطالعات کافی روی آنها انجام شد.

- ایسنا/گلستان رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان گفت: طی هشت سال گذشته کارشناسان مختلف مشکلات و دغدغه های منطقه را به دکتر جلیلی انتقال دادند و مطالعات کافی روی آنها انجام شد.

محمد اسدالله پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای جلیلی برنامه دولت برای آینده کشور را با توجه به شرایط تحریم چیده شده و در این راستا از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است.

ایشان آمادگی کامل را برای حل مشکلات دارند و به هیچ عنوان نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امورات اجرایی کشور دست رییس جمهور است، افزود: بدون شک تمامی اختیاراتی که در قانون برای رییس جمهور در نظر گرفته شده لازم اجراست.

رییس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان با اشاره به شعار سال به عنوان تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها خاطرنشان کرد: آقای جلیلی اعتقاد دارند کشور نه تنها باید اداره شود بلکه باید به سمت جهش برود و زمینه ای فراهم شود که کشور سرآمد باشد.

اسدالله پور با بیان اینکه دولت آینده باید در زمینه های سیاست، اقتصاد، امنیت و معیشت برنامه ریزی داشته باشد، گفت: آقای جلیلی به واسطه اینکه 8 سال تمرین دولت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر جلیلی از مشکلات و دغدغه های گلستان به خوبی آشناست

دکتر جلیلی از مشکلات و دغدغه های گلستان به خوبی آشناست