مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-16اقتصادي

نهاده های تولید نسیه ترخیص می شود + جزییات


معاون فنی گمرک ایران از ترخیص نسیه نهاده های تولید اعم از مواد اولیه، کالاهای واسطه ای، ماشین آلات، تجهیزات و لوازم یدکی و البته مواد اولیه تولید دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا به استناد ماده 38 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، در نشست هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مصوباتی در راستای بهبود فضای کسب وکار و در راستای تسهیل تجارت خارجی صادر شد که یکی از آنها مربوط به ترخیص نسیه و درصدی نهاده های تولید است.

این مصوبه امروز همزمان با 26 خرداد ماه از سوی ارونقی - معاون فنی گمرک ایران - به گمرکات اجرایی ابلاغ و در دستور کار قرار گرفت.

گروه 4،27 و برخی اقلام مشمول نیستند این مقام مسئول در گمرک ایران گفت که طبق مصوبه صادره، گمرک موظف شده نسبت به تسهیل و رفع موانع واردات نهاده های تولید اعام از مواد اولیه، کالاهای واسطه ای، ماشین آلات، تجهیزات و لوازم یدکی با برقراری امکان ترخیص کالا به صورت درصدی (با استفاده از ظرفیت ماده 7 قانون امور گمرکی) برای تأمین حقوق ورودی و مالیات بر ارزش افزوده اقدام کند.

به گفته وی، این دستورالعمل کالاهایی مانند لوازم آرایشی، مبلمان، اسباب بازی، اشیاء فانتزی و تزیینی،کریستال، ظروف سرامیکی، لوستر و آباژور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاده های تولید نسیه ترخیص می شود + جزییات

نهاده های تولید نسیه ترخیص می شود + جزییات