مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-16اقتصادي

برنامه توانمندسازی تجار زنجانی با استفاده از تکنولوژی و برنامه های نرم افزاری


توانمندسازی تجار زنجانی با استفاده از تکنولوژی و برنامه های نرم افزاری انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، علی یگانه فرد رییس اتاق بازرگانی زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های مختلف اتاق بازرگانی زنجان در حوزه تجارت و اقتصاد، اظهار کرد: یکی از این برنامه ها در سال جاری توانمندسازی تجار و فعالان اقتصادی است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر اینکه باید با علم روز دنیا همراه شده و با استفاده از تکنولوژی روز در راستای توسعه تولید و تجارت گام برداشت، گفت: از همین رو اتاق بازرگانی زنجان سعی کرده تا با حضور خود در شبکه های اجتماعی پرمخاطب، به فراخور نیاز تولید محتوا کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این برنامه ها، سه شنبه های کلاب هاوسی اتاق بازرگانی زنجان است، تصریح کرد: در این برنامه که هفتگی بوده، موضوعات مختلف و مهم اقتصادی روز ایران و استان زنجان، تجارت با کشورهای مختلف، موضوعات و مباحث مهم در تجارت و .

مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

یگانه فرد با بیان اینکه در این برنامه کارشناسان کشوری و استان در حوزه اقتصاد حضور پیدا می کنند، ابراز کرد: با هماهنگی هایی که از سوی اتاق بازرگانی زنجان صورت گرفته به فراخور موضوعات از مسؤولان اتاق های مشترک ایران و سایر کشورها، تجار خبره و مستقر در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه توانمندسازی تجار زنجانی با استفاده از تکنولوژی و برنامه های نرم افزاری

برنامه توانمندسازی تجار زنجانی با استفاده از تکنولوژی و برنامه های نرم افزاری