مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-16اقتصادي

سقف تراکنش های یک بانک زیاد شد


بانک مسکن اعلام کرد که سقف مجموع انتقال وجوه ( با مبدا حساب) بانک مسکن با بهره گیری از رمز یک بار مصرف تا 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

- بانک مسکن اعلام کرد که سقف مجموع انتقال وجوه ( با مبدا حساب) بانک مسکن با بهره گیری از رمز یک بار مصرف تا 100 میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانک مسکن در یک اطلاعیه سقف تراکنش ها در پایا و ساتنا، پرداخت اقساط و انتقال داخل بانکی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است که با توجه به امکان اختصاص انواع رمز یکبار مصرف (رمزنما، پیامکی، دستگاه )OTP به حساب در درگاه همراه بانک و اینترنت بانک و ارتقای امنیت درگاه های مذکور و همچنین در راستای اجابت درخواست های متعدد مشتریان، شعب و مدیریت ها مبنی بر افزایش سقف های انتقال وجوه در این درگاه ها، سقف مجموع مبلغ انتقال وجه (با مبدأ حساب) در درگاه های الکترونیکی برای مشتریان حقیقی و حقوقی ایرانی، به صورت روزانه و با استفاده از رمز یکبار مصرف از تاریخ 15 اردیبهشت 1400 مطابق بیشینه مجاز اعلامی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به میزان 100 میلیون تومان اعمال شده است.

در بخشی از این بخشنامه حداکثر میزان تراکنش انتقال وجه پایا 100 میلیون تومان با رمز یکبار مصرف و 25 میلیون تومان بدون رمز یکبار مصرف گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف تراکنش های یک بانک زیاد شد

سقف تراکنش های یک بانک زیاد شد