مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-16سياسي

حضور مردم در صحنه انتخابات دفاع از نظام و تضمین کننده انقلاب است


جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات، دفاع از نظام و تضمین کننده انقلاب است.

- قم- جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) استان قم با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات، دفاع از نظام و تضمین کننده انقلاب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا موحد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری، با اشاره به موضوع انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، گفت: اکنون در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم که از حساسیت خاصی برخوردار است و حضور مردم در این صحنه مهم دفاع از نظام، در واقع تضمین کننده بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (علیه السلام) استان قم با تاکید بر اینکه امروز در شرایط ویژه ای هستیم که در ظاهر یک انتخابات است، اما در باطن حساسیت های بسیار مهمی دارد، افزود: به لطف الهی در چهل و سه سال گذشته، در مسیری پیوسته از نصرت های الهی قرار گرفتیم و فتوحات آشکار و بیّنی را پیش رو داشتیم و در صحنه انتخابات پیش رو نیز ان شاءالله این فضل خداوند متعال شامل حال ما خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در صحنه انتخابات دفاع از نظام و تضمین کننده انقلاب است

حضور مردم در صحنه انتخابات دفاع از نظام و تضمین کننده انقلاب است