مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-16سياسي

امکانات ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی امن فراهم است


امکانات ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی امن بر بستر زیرساخت های مخابراتی فراهم است.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با بیان اینکه تقویت و توسعه شبکه های مخابراتی به منظور استفاده از بسترهای ارتباطی و الکترونیکی در ایام انتخابات صورت گرفته است؛ به نقش زیر ساخت های مخابرات در برگزاری انتخاباتی امن و آرام اشاره کرد.

وی گفت: مخابرات منطقه با تشکیل کمیته های فنیِ پشتیبانی با هدف بهینه سازی شبکه مخابراتی و تضمین ارتباطی پایدار در روز انتخابات شرایط برگزاری انتخابات الکترونیکی را فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات مخابرات در راستای پایداری ارتباطات در انتخابات سیزدهم دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطر نسان ساخت: تمام امکانات و تجهیزات فنی و ارتباطی به کارگرفته شده است تا با استفاده از زیرساخت های مخابراتی در برگزاری انتخاباتی امن و آرام نقش مهم و اساسی مخابرات ایفا شود.

حکمت خاطر نشان ساخت: کنترل ویژه تمام مراکز مخابراتی با هدف امنیت هرچه بیشتر و نظارت بر سیستم ها و سایت های موجود و رفع نیازمندی های ارتباطی مرتبط با انتخابات از جمله کارهای ویژه ایی است که تا کنون انجام شده  و در روز انتخابات نیز این اقدام صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی امن فراهم است

امکانات ارتباطی برای برگزاری انتخاباتی امن فراهم است