مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-16اقتصادي

بهترین دوره و کلاس آموزش بورس در ایران در کدام مرکز برگزار می شود؟


را از کدام مرکز میتوانیم تهیه کنیم ؟ دوره های آموزشی زیادی در کشور در زمینه بورس و سرمایه گذاری برگزار می شود که یکی از آنها دوره جامع بزرگان بورس در مجموعه کانون بورس است .

ما نباید بگوییم که این دوره بهترین دوره آموزش بورس در ایران است بلکه خود شما باید با تحقیق و جستجو به این نتیجه برسید که آیا این دوره آموزش بورس می تواند برای موفقیت شما مطلوب باشد یا خیر؟ هدف ما راهنمایی و ارائه اطلاعات به علاقه مندان سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بورس می باشد تا نهایتا بتوانند مسیر درست یادگیری و آموزش بورس را انتخاب نمایند .

هدف دوره جامع بزرگان بورس با تدریس مهدیار حاجی علی در مجموعه کانون بورس ، این است که پیچیدگی های سرمایه گذاری در بازار بورس برای شما ساده سازی شده و تجربه اساتید صاحب سبک در ایران در قالب دانش کاربردی به شما انتقال داده شود و با تمرین و کارگاه های عملی این دانش تبدیل به مهارت گردد.

این دوره هم بصورت حضوری و هم در قالب پکیج آموزش بورس به علاقه مندان ارایه می شود .

کانون بورس یک مرکز آموزش سرمایه گذاری در بورس و سایر بازارهای مالی است که از سال 1388 تاکنون در یک دوره جامع و کاربردی تحت عنوان دوره جامع بزرگان بورس آموزش های بورسی فراوانی را به افراد علاقه مند ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین دوره و کلاس آموزش بورس در ایران در کدام مرکز برگزار می شود؟

بهترین دوره و کلاس آموزش بورس در ایران در کدام مرکز برگزار می شود؟