مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-16اقتصادي

سازندگان ایرانی از بازار مسکن سوریه سهم می برند؟


ساخت و ساز انبوه مسکن در سوریه، هدفی است که از حدود دو سال قبل دنبال می شود و می تواند امتیازی برای سازندگان ایرانی باشد؛ اواخر سال 1397 تفاهم نامه ساخت 200 هزار مسکن بین طرفین امضا شد که بعدا به 30 هزار واحد کاهش پیدا کرد؛ - ساخت و ساز انبوه مسکن در سوریه، هدفی است که از حدود دو سال قبل دنبال می شود و می تواند امتیازی برای سازندگان ایرانی باشد؛ اواخر سال 1397 تفاهم نامه ساخت 200 هزار مسکن بین طرفین امضا شد که بعدا به 30 هزار واحد کاهش پیدا کرد؛ روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به دمشق سفر کرده و معاون مسکن و ساختمان نیز او را همراهی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ با هدف گستری همکاریهای اقتصادی با سوریه شب گذشته در راس یک هیات اقتصادی وارد دمشق شد.

درخصوص جزییات این سفر، خبری منتشر نشده اما قطعا در راستای پیگیری تفاهم نامه ای است که حدود یک سال و نیم قبل در جریان چهاردهمین نشست ایران و سوریه با حضور جهانگیری ـ معاون اول رییس جمهوری ـ خبر دادند تا اینکه آذرماه 1397 تفاهم نامه احداث 30 هزار واحد مسکونی به امضای مقامات دو طرف رسید.

حالا هم محمد اسلامی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ از تصمیم تهران و دمشق برای گسترش همکاریهای اقتصادی خبر داده و گفته است: دو کشور توسعه همکاریهای دوجانبه را به ویژه در زمینه سازندگی و توسعه عمران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان ایرانی از بازار مسکن سوریه سهم می برند؟

سازندگان ایرانی از بازار مسکن سوریه سهم می برند؟