مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-16سياسي

کودک آزادی در رتبه اول تماس با اورژانس اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آمنه سماوات، کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی در مورد عملکرد دولت در حوزه آسیب های اجتماعی با بیان اینکه دلیل کودک آزاری تنها ناشی از آسیب های اجتماعی نیست بیان داشت: - سماوات عنوان کرد: بیشترین تماس مردم با اورژانس اجتماعی در رتبه اول به دلیل کودک آزادی و در رتبه دوم به علت همسر آزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آمنه سماوات، کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی در مورد عملکرد دولت در حوزه آسیب های اجتماعی با بیان اینکه دلیل کودک آزاری تنها ناشی از آسیب های اجتماعی نیست بیان داشت: گاهی کودک آزاری به دلیل عدم آگاهی و یا نبود مهارت در فرزند پروری است.

وی تصریح کرد: با راه اندازی خط 123 اورژانش اجتماعی در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدامات پیشگرانه موثری در طی سال های گذشته صورت گرفته است و بر اساس آمار موجود در چند سال اخیر شاهد افزایش خدمات اورژانس اجتماعی هستیم.

سماوات دلیل این افزایش آماررا ناشی از شناخته شدن خط 123 و اورژانش اجتماعی به عنوان نهاد حمایت کننده و اعتماد جامعه به حمایت کنندگی این نهاد دانست و افزود بخشی دیگری از این میزان نیز به دلیل آسیب نو پدید فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک آزادی در رتبه اول تماس با اورژانس اجتماعی

کودک آزادی در رتبه اول تماس با اورژانس اجتماعی