مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-16اجتماعي

کودکان افغانستانی، بدون هیچ تمایزی، در کنار کودکان ایرانی، در ایران تحصیل می کنند


وزیر آموزش و پرورش در دیدار با معاون وزیر معارف جمهوری افغانستان با بیان این که کودکان افغانستانی بدون هیچ تفاوت و تمایزی در مدارس ایران به تحصیل ادامه خواهند داد.

- ، محسن حاجی میرزایی، در دیدار با سردار رحیمی؛ معاون وزیر معارف جمهوری افغانستان که در سالن شهید رجایی ساختمان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با خیر مقدم به معاون وزیر معارف جمهوری افغانستان، اظهار کرد: این دیدار فرصت مغتنمی برای توسعه همکاری های دو کشور است.

وزیر آموزش پرورش، با عرض تسلیت جان باختگان حادثه بمب گذاری مدرسه سیدالشهدای کابل و کشته شدن تعداد زیادی از دانش آموزان افغانستانی، گفت: در زمان وقوع این حادثه، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفته و مراتب تأسف و تألم دولت و ملت ایران را به اطلاع دولت و مردم افغانستان رساندم.

آرزو می کنم هرچه زودتر در کشور دوست و برادرمان (که دارای اشتراکات فرهنگی بسیار زیادی هستیم)، نزاع و جنگ از بین برود و شاهد آرامش و صلح باشیم.

حاجی میرزایی، با اشاره به اهمیتی که دولت جمهوری اسلامی ایران، برای آموزش کودکان اتباع افغانستانی ساکن ایران، قائل است، اظهار کرد: بر اساس دستور تاریخی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در مورد تحصیل کودکان اتباع افغانستانی، دولت جمهوری اسلامی ایران، برای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان افغانستانی، بدون هیچ تمایزی، در کنار کودکان ایرانی، در ایران تحصیل می کنند

کودکان افغانستانی، بدون هیچ تمایزی، در کنار کودکان ایرانی، در ایران تحصیل می کنند