مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-16اجتماعي

«مدارس ماندگار»، «شناسنامه و میراث فرهنگی و اجتماعی نظام تعلیم و تربیت» هستند


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت؛ «مدارس ماندگار»، «شناسنامه میراث فرهنگی و اجتماعی نظام تعلیم و تربیت» هستند که خدمات ارزشمند و قابل تقدیری را به جامعه ارائه کرده اند.

- ، محمود امانی طهرانی در چهلمین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش که در سالن جلسات دبیرخانه این شورا برگزار شد، اظهار داشت: مدارس ماندگار ، علاوه بر نقش معنوی و هویت فرهنگی که در منطقه دارند، نشان دهنده اهمیت تعلیم و تربیت در آن منطقه اند که ارزش و جایگاه علم آموزی و توجه به کسب علم و دانش را در میان مردم آن منطقه آشکار می کنند.

وی با اشاره به این که مدارس ماندگار شناسنامه، میراث فرهنگی و اجتماعی نظام تعلیم و تربیت ایرانند ، افزود: مدارس ماندگار نشان دهنده روند و سیر تاریخی تطور و تحول نظام آموزشی ایران از نظام آموزشی سنتی به مدرن هستند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، با اشاره به این که این مدارس گنجینه ماندگار نظام تعلیم و تربیت کشورند، تصریح کرد: مدارس ماندگار در گذشته منشأ خدمات زیادی در نظام آموزشی کشور بوده اند، و نباید به حال خود رها شوند؛ این ها معدن استخراج استعدادهای ناب و تاثیرگذار نسل های مختلف بوده اند؛ بنابراین باید با یک برنامه ریزی اصولی، مدون و طراحی الگوی مناسب دوباره به روزهای اوج خود باز گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مدارس ماندگار»، «شناسنامه و میراث فرهنگی و اجتماعی نظام تعلیم و تربیت» هستند

«مدارس ماندگار»، «شناسنامه و میراث فرهنگی و اجتماعی نظام تعلیم و تربیت» هستند