مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-16سياسي

رییسی: دولت مقتدر گره ها را خواهد گشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز در جمع مردم شهر قدس گفت: امروز کشور مشکلات زیادی دارد و وضعیت زندگی، - سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز در جمع مردم شهر قدس گفت: امروز کشور مشکلات زیادی دارد و وضعیت زندگی، کسب و کار ها، سفره مردم، وضعیت مسکن و وضعیت اشتغال نابسمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز در جمع مردم شهر قدس گفت: امروز کشور مشکلات زیادی دارد و وضعیت زندگی، کسب و کار ها، سفره مردم، وضعیت مسکن و وضعیت اشتغال نابسمان است.

وی افزود: شرایطی به وجود آمده که دسترسی مردم به کالا های اساسی روزمره همچون گوشت و مرغ سخت شده و خیلی ها بخاطر مناعت طبع حتی مشکلاتشان را به کسی هم نمی گویند.

رییسی ادامه داد: وضعیت کار هم سامان ندارد و گاهی در یک خانه دو یا سه و یا حتی چهار جوان تحصیل کرده دختر و پسر آماده کار و فعالیت هستند، اما زمینه اشتغال برایشان فراهم نیست.

رییس دستگاه قضا به موضوع آسیب های اجتماعی و رانت و فساد هم اشاره کرد و گفت: مواردی از فساد و رانت که به دستگاه قضایی کشیده شده در حال رسیدگی است و در رسیدگی به آن ها خط قرمز هم نداریم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دولت مقتدر گره ها را خواهد گشود

رییسی: دولت مقتدر گره ها را خواهد گشود