مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-16سياسي

6500 دز واکسن کرونا به آذربایجان غربی اختصاص یافت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص 6500 دز واکسن دیگر به استان، گفت: این تعداد واکسن تا 24 ساعت آینده وارد استان شده و آماده تزریق خواهد بود.

- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی: 6500 دز واکسن کرونا به آذربایجان غربی اختصاص یافت ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اختصاص 6500 دز واکسن دیگر به استان، گفت: این تعداد واکسن تا 24 ساعت آینده وارد استان شده و آماده تزریق خواهد بود.

علی مصطفوی ظهر امروز بیست و ششم خرداد ماه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، با بیان اینکه خوشبختانه آمار مبتلایان و فوت کنندگان ناشی از کرونا در طول یک ماه اخیر در استان کاهشی بوده، اظهار کرد: برای حفظ این روند و رسیدن به عدد صفر بایستی دستورالعمل های بهداشتی بیش ازپیش رعایت شود.

وی با بیان اینکه 6500 دز واکسن دیگر تا 24 ساعت آینده به استان وارد می شود، عنوان کرد: 50 درصد از این میزان مربوط به تولیدات داخلی است و 50 درصد دیگر از واردات از سایر کشورهای مقصد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: صحنه ای دیگر از تاریخ ایران اسلامی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6500 دز واکسن کرونا به آذربایجان غربی اختصاص یافت

6500 دز واکسن کرونا به آذربایجان غربی اختصاص یافت