مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-16سياسي

قزوینی ها تخلفات تبلیغات انتخاباتی را به 137 گزارش دهند


مدیر سامانه مدیریت 137 شهری قزوین با اشاره به تبلیغات محیطی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر از شهروندان می خواهیم که کلیه تخلفات انتخاباتی که باعث مزاحمت و نازیبایی در سطح شهر می شود به سامانه گزارش دهند.

- ایسنا/قزوین مدیر سامانه مدیریت 137 شهری قزوین با اشاره به تبلیغات محیطی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر از شهروندان می خواهیم که کلیه تخلفات انتخاباتی که باعث مزاحمت و نازیبایی در سطح شهر می شود به سامانه گزارش دهند.

سعید رحمانی تصریح کرد: با آغاز تبلیغات ریاست جمهوری و شورای شهر، چهره شهر با پخش تراکت، نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی متفاوت می شود، نصب بنرها در مکان هایی که برای تبلیغات در نظر گرفته نشده است علاوه بر خسارت به اموال عمومی و مزاحمت برای شهروندان، چهره شهر نازیبا می کند.

وی افزود: شهروندان اگر موارد تخلف ازجمله نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکان های غیرمجاز یا بنر و استند و بیلبورد در مکان هایی قرارگرفته است که منجر به سد معبر می شود را مشاهده کردند می توانند با سامانه 137 تماس بگیرند.

بنابراعلام روابط عمومی سامانه 137، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین اظهار کرد: طبق توافق انجام شده، سازمان زیباسازی با موارد تخلف تبلیغاتی مربوط به انتخابات برخورد می کند، رسیدگی به تخلفاتی چون نصب بنر، پوستر و تبلیغاتی ازاین دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوینی ها تخلفات تبلیغات انتخاباتی را به 137 گزارش دهند

قزوینی ها تخلفات تبلیغات انتخاباتی را به 137 گزارش دهند