مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-16سياسي

ایجاد وحدت رویه شاخصه مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی کردستان است


رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، ایجاد وحدت رویه را شاخصه بسیار مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی استان کردستان ذکر و عنوان کرد: تحقق این امر قدرت چانه زنی و مطالبه گری را در جهاددانشگاهی ایجاد می کند.

- ایسنا/کردستان رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، ایجاد وحدت رویه را شاخصه بسیار مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی استان کردستان ذکر و عنوان کرد: تحقق این امر قدرت چانه زنی و مطالبه گری را در جهاددانشگاهی ایجاد می کند.

اکبر اسدی امروز چهارشنبه(26 خردادماه) در مراسم تودیع و معارفه رییس جهادانشگاهی استان کردستان که با حضور مسئولان کشوری و جمعی از مدیران جهاددانشگاهی استان برگزار شد اظهار کرد: مردم نجیب، مهمترین سرمایه اجتماعی استان کرستان است، و این موجب افتخار است که توفیق خدمت درمجموعه جهاددانشگاهی کردستان را عهده دار شدم، امید است بتوانم حق مطلب را در حق این نهاد انقلابی ادا کنم.

وی با اشاره به فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته طی سال های گذشته در جهاددانشگاهی استان کردستان افزود: ادامه مسیر این مجموعه برای رسیدن به هدف و توسعه مستلزم تلاش و یکدلی همه جانبه است.

رییس جهاددانشگاهی استان کردستان، ایجاد وحدت رویه را شاخصه بسیار مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی استان کردستان ذکر و عنوان کرد: تحقق این امر قدرت چانه زنی و مطالبه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد وحدت رویه شاخصه مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی کردستان است

ایجاد وحدت رویه شاخصه مهمی برای پیشرفت جهاددانشگاهی کردستان است