مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-16پزشكي

استراحت زیاد موجب طولانی شدن بهبودی ناشی از ضربه مغزی می شود


در بیانیه اجماعی هیئت متخصصان آمریکا، در مورد بهترین روش برای درمان و مدیریت بیماری، آمده است که استراحت زیاد پس از ضربه مغزی مربوط به ورزش روند بهبودی را کند کرده و ممکن است علائم را طولانی کند.

- ایسنا/خراسان رضوی در بیانیه اجماعی هیئت متخصصان آمریکا، در مورد بهترین روش برای درمان و مدیریت بیماری، آمده است که استراحت زیاد پس از ضربه مغزی مربوط به ورزش روند بهبودی را کند کرده و ممکن است علائم را طولانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفیز، بر اساس این بیانیه، بیشتر این ضربه های مغزی در عرض یک ماه بهتر و به طور موثری درمان می شوند.

البته چنین تصور می شود که علائم پایدار، نتیجه کنش متقابل پیچیده بین اثرات جسمی و روان شناختی آسیب جدید و شرایط زمینه ای است.

بیانیه اجماع توسط همایش اجماع پزشکان گروه (TPCC)، یک معاهده مبتنی بر طرح سالانه، متشکل از 6 انجمن اصلی حرفه ای، با هدف کمک به پزشکان برای ارائه بهترین مراقبت های پزشکی از ورزشکاران تهیه شده است.

این بیانیه نسخه قبلی مربوط به مدیریت ضربه مغزی که در سال 2011 منتشر شد را به روز می کند.

داده های حاصل از مراجعه به بخش های اورژانس ایالات متحده، ملاقات پزشکان و سیستم نظارت بر آسیب دبیرستان (RIO)، سالانه تعداد ضربه های مربوط به ورزش را فقط در آمریکا بین یک تا 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراحت زیاد موجب طولانی شدن بهبودی ناشی از ضربه مغزی می شود

استراحت زیاد موجب طولانی شدن بهبودی ناشی از ضربه مغزی می شود