مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-16اقتصادي

مواد اولیه دپوشده در گمرک بدون قید و شرط ترخیص شوند


رییس کمیته صنعتگران و تولیدکنندگان ستاد مردمی حامیان سید ابراهیم رییسی گفت: باید بدون قید و شرط مواد اولیه خریداری شده واحدهای صنعتی، - به چالش های حوزه صنعت و راهکارهای آنکه باید توسط رییس جمهور آینده صورت گیرد، اظهار کرد: تأمین به موقع سرمایه در گردش واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی برای جلوگیری از رکود در تولید و ایجاد مشکل نخستین کار رییس جمهور آینده باشد.

وی با اشاره به لزوم تدوین و تألیف سند تحول صنعت و حذف بخش نامه های دست و پاگیر برای تسهیل در امر تولید بیان کرد: تولید بدون کارخانه یا تولید تاب و استفاده از ظرفیت خالی صنایع و کارخانه های موجود برای دسترسی سریع به بحث اشتغال و هدررفت انرژی و همچنین تکمیل سریع زنجیره تأمین از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس کمیته صنعتگران و تولیدکنندگان ایران اسلامی ستاد مردمی حامیان سید ابراهیم رییسی تصریح کرد: باید مشوق های محرک صنعتی برای تولید باکیفیت با بهره گیری از فعالیت های گمرکی و بیمه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه باید بدون قید و شرط مواد اولیه و ماشین آلات خریداری شده واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی در تمامی گمرکات کشور ترخیص شوند، گفت: همچنین باید هرچه سریع تر بستر ریزساختمان های صنعتی و معدنی در شهرک های صنعتی کشور ایجاد شده و مطالعه آمایش مناطق مختلف برای صدور به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد اولیه دپوشده در گمرک بدون قید و شرط ترخیص شوند

مواد اولیه دپوشده در گمرک بدون قید و شرط ترخیص شوند