مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-16اقتصادي

ظرفیت سیلوهای آذربایجان غربی یک میلیون و 100 هزار تن است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت یک میلیون و 100 هزار تنی سیلوهای سطح استان، گفت: انتظار می رود سیاست ها به طوری اتخاذ شود تا تمرکز بر روی چندین واحد نباشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت یک میلیون و 100 هزار تنی سیلوهای سطح استان، گفت: انتظار می رود سیاست ها به طوری اتخاذ شود تا تمرکز بر روی چندین واحد نباشد.

نادر صادقی ظهر امروز بیست و ششم خرداد ماه در جلسه خرید گندم استان، با اشاره به سطح زیر کشت گندم آذربایجان غربی در سال 1399-1400، اظهار کرد: 90 هزار هکتار از اراضی آبی و 301 هکتار از اراضی دیمی برای کشت گندم اختصاص یافته است.

وی با بیان این که پیش بینی شده 528 هزار تن گندم در طول سال جاری در استان تولید شود، خاطر نشان کرد: با توجه به تولیدات سال گذشته پیش بینی ها بیشتر از رقم ذکر شده بود که متأسفانه کاهش بارندگی ها میزان تولید پیش بینی شده را کاهش داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه سیلوهای استان در وضعیت مازاد بر نیاز هستند، گفت: بر همین اساس باید سیاست هایی اتخاذ شود تا همه گیری و دوری از تمرکز بر روی چندین واحد سیلویی در استان از بین رفته و از توانایی تمامی واحدها استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سیلوهای آذربایجان غربی یک میلیون و 100 هزار تن است

ظرفیت سیلوهای آذربایجان غربی یک میلیون و 100 هزار تن است