مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-16سياسي

تهران به شهردار جسور نیاز دارد/ اعضای شورا فقط در نامگذاری ها فعال بودند


عضو شورای ائتلاف با اشاره به اینکه تهران به شهردار تحول گرا، جسور و پیشرو نیاز دارد، گفت: مدیران کنونی شهرداری شعار تبدیل شهر تهران برای همه را سر دادند در حالی که عملکرد پایینی در حوزه های مختلف عمرانی، - خبرگزاری فارس، گروه شهری: کمتر از دو روز دیگر به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا باقی مانده است.

شهر تهران طی 4 سال گذشته با مشکلات مختلفی مواجه بوده و علیرغم اینکه مدیران شهری معتقدند اقدامات مناسب را جهت بهبود وضعیت پایتخت انجام داده اند، ولی بسیاری از شهروندان از برنامه های انجام نگرفته گلایه مندند.

آلودگی هوا و ترافیک همچنان در پایتخت از دغدغه اصلی تهرانی ها است که مدیران شهری نتوانستند در 4 سال گذشته اقدام موثری جهت مقابله با این موضوع و یا پیشگیری از آن انجام دهند.

انجام نشدن فعالیت های عمرانی و بهبود وضعیت تهران هم از دیگر انتقادات است.

به نظر بسیاری از کارشناسان حوزه شهری در حال حاضر تهران با مشکلات عدیده در این حوزه مواجه شده و مدیران کنونی فقط شعار داده اند و بسیاری از برنامه ها متوقف و تعطیل شده است.

حمل و نقل عمومی هم وضعیت این روزهایش زار است و شرایط کرونا و عدم امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی صدای شهروندان را درآورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران به شهردار جسور نیاز دارد/ اعضای شورا فقط در نامگذاری ها فعال بودند

تهران به شهردار جسور نیاز دارد/ اعضای شورا فقط در نامگذاری ها فعال بودند