مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-16ورزشي

خراسان رضوی، برترین هیات بدنسازی و پرورش اندام کشور


در رتبه بندی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هیات خراسان رضوی موفق شد بالاتر از سایر استان ها به عنوان برترین هیات کشوری انتخاب شود.

- ایسنا/خراسان رضوی در رتبه بندی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هیات خراسان رضوی موفق شد بالاتر از سایر استان ها به عنوان برترین هیات کشوری انتخاب شود.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در راستای ارزیابی عملکرد و بررسی فعالیت های استان ها اقدام به رتبه بندی هیات های بدنسازی و پرورش اندام استانی در سطح کشور کرده است.

بر این اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد طبق نتایج شاخص های ارزیابی شده در سال 1399 با کسب 675 امتیاز در گروه A استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه اول در کشور شد.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سنجش عملکرد استان ها مولفه هایی مانند حضور در مسابقات و لیگ های کشوری، میزبانی و برگزاری مسابقات استانی و ملی، دوره های داوری و مربیگری، مدال آوری و عضویت در تیم های ملی، تعاملات اداری و اجرایی، شفافیت در منابع مالی و توسعه درآمد، برگزاری مجامع و جشنواره های فرهنگی، توسعه رشته های تحت پوشش و افزایش ورزشکاران سازمان یافته را در نظر داشته است و هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی با کسب حداکثر امتیاز در این موارد به رتبه برترین هیات کشور دست یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی، برترین هیات بدنسازی و پرورش اندام کشور

خراسان رضوی، برترین هیات بدنسازی و پرورش اندام کشور