مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-16سياسي

ترمیم شبکه های فرسوده، جلوی هدر رفت آب را می گیرد


نامزد یازدهمین دوره انتخابات میاندوره ای مجلس از حوزه تهران گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی و کاهش نزولات جوی، ذخائر آبی استان کاهش پیدا کرده که با ترمیم شبکه فرسوده آب پایتخت می توان جلوی این هدر رفت آب را گرفت.

- جواد اسدی نامزد یازدهمین دوره انتخابات میاندوره ای مجلس در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: نعمت انتخابات فرصتی است تا مردم خدمتگذاران خود را برگزینند و در این حالت است که جمهوریت معنا پیدا می کند.

وی افزود: طی دوره های مختلف دشمن در صدد حذف جمهوریت برآمد اما با بینش و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) همچنین بصیرت مردم غیور این توطئه ها خنثی شدند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات میاندوره ای مجلس از حوزه تهران گفت: شناخت نمایندگان از بدنه اجرایی باعث می شود قوانین وضع شده قابلیت اجرایی داشته باشد و اجرای امور تسهیل شود.

اسدی با اشاره به اینکه جایگاه هایی که پیش از این در قوه مجریه خدمت کرده ام موجب شده که شناخت خوبی از معضلات و مشکلات به دست آورم بیان کرد: با راهیابی به مجلس از طریق وضع قوانین جدید، تنقیح قوانین قبلی و نظارت بر قوه مجریه در صدد رفع بسیاری از مشکلات همچون معضل مسکن و ازدواج جوانان، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم شبکه های فرسوده، جلوی هدر رفت آب را می گیرد

ترمیم شبکه های فرسوده، جلوی هدر رفت آب را می گیرد