مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-16اقتصادي

انتشار «عوامل شکل گیری شخصیت»


کتاب «عوامل شکل گیری شخصیت» تالیف شقایق درویشی و احسان شرافتی پور منتشر شد.

- کتاب عوامل شکل گیری شخصیت تالیف شقایق درویشی و احسان شرافتی پور منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب که به بررسی عوامل و فاکتورهای مختلف در شکل گیری شخصیت افراد می پردازد، در 200 صفحه و با قیمت 80 هزار تومان توسط انتشارات مدیران اندیشه منتشر شده است.

شقایق درویشی، یکی از مولفان این کتاب با بیان این که مدل بیماری و اختلال در روان شناختی با مدل پزشکی متفاوت است گفت: ما در بخش درمان پزشکی دو مدل فرد داریم، یا بیمار یا سالم که تعاریف هر دو مشخص است ولی در روان شناسی ما با سه مدل انسان مواجه هستیم که شامل انسان سالم، انسان بیمار و انسان نرمال است.

این روان شناس افزود: تعریف اولی و دومی مشخص است و در مورد سومی باید گفت کسی که فرم و هنجار جامعه محسوب می شود در این بخش قرار می گیرد؛ حال باید گفت که مثلا فرم و هنجار یک جامعه در کشوری آفریقایی این است که انسان ها خود را به بند بکشند که از دست شیاطین خلاصی یابند، در این صورت فرد نه بیمار است که دست به این اقدامات می زند و نه سالم است چون جامعه بیمار است.

درویشی سپس بیان کرد: خبر بد در این جا این است که از نظر نظریه پردازان ثانویه روان شناسی و نه فروید که نظر بدبینانه تری نسبت به انسان داشت، درصد قابل توجهی از انسان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «عوامل شکل گیری شخصیت»

انتشار «عوامل شکل گیری شخصیت»