مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-16ورزشي

جای خالی موسیقی در انتخابات 1400


پشیمانی از تجارب انتخابات های گذشته و به نتیجه نرسیدن وعده های کاندیداها به اهالی موسیقی، مانع از حمایت خوانندگان مطرح از کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 و حضور در ستادهای انتخاباتی آن ها شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی پشیمانی از تجارب انتخابات های گذشته و به نتیجه نرسیدن وعده های کاندیداها به اهالی موسیقی، مانع از حمایت خوانندگان مطرح از کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 و حضور در ستادهای انتخاباتی آن ها شده است.

  موسیقی همواره یکی از ابزارهای مهم در بسیاری از رخدادهای تلخ و شیرین جامعه ما بوده و توانسته است که در موقعیت های مختلف با احساس غرور، غم، نشاط، امید و انگیزه را به مردم القاء کند.

گاهی پخش یک قطعه موسیقی توانسته اتفاقات بزرگی را رقم بزند و گاهی همراهی آن با حوادث مختلف توانسته به آن رخدادها رونق ببخشد.

به همین دلیل است که همزمان با رخدادهای ملی و میهنی مانند اعزام تیم ملی فوتبال کشور به جام جهانی از یک موسیقی رسمی برای آن رخداد رونمایی و استفاده می شود و پس از پیروزی یک تیم ورزشی در مسابقات بین المللی، از شبکه های تلویزیونی موسیقی خاصی پخش می شود.

با این حال، گاهی اهمیت موسیقی بیشتر به چشم می آید و این هنر پای خود را فراتر از مسائل فرهنگی و اجتماعی می گذارد و به رخدادهای سیاسی کشور از جمله انتخابات ریاست جمهوری ورود می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی موسیقی در انتخابات 1400

جای خالی موسیقی در انتخابات 1400