مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-16اجتماعي

اجرای دوباره عملیات ساخت کتابخانه استاندارد اسدآباد از هفته آینده


تمام پروژه های عمرانی شهرستان فعال بوده و تا پایان هفته آینده اجرای دوباره عملیات ساخت کتابخانه استاندارد شهرستان آغاز خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تمام پروژه های عمرانی شهرستان فعال بوده و تا پایان هفته آینده اجرای دوباره عملیات ساخت کتابخانه استاندارد شهرستان آغاز خواهد شد.

سعید کتابی چهارشنبه 26 خردادماه در جمع خبرنگاران، ساختمان دانشکده پرستاری، کارخانه کاغذ، مجتمع فرهنگی هنری شهید طائفی، پروژه های عمرانی آموزش و پرورش، ذوب آهن و کنارگذر را از پروژه های در دست اجرای این شهرستان برشمرد و افزود: در حال حاضر آماده سازی و به روزرسانی دستگاه های کارخانه صنعتی ذوب آهن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در دست اجرا بوده و بنا بر قول سرمایه گذار ظرف سه ماه آینده این طرح صنعتی بزرگ شهرستان افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال 200 نفر به صورت مستقیم با راه اندازی طرح ذوب آهن شهرستان اظهار کرد: پروژه کنارگذر شهرستان با قوت تمام توسط پیمانکار در دست اجرا بوده و براساس زمانبندی مشخص شده به بهره برداری خواهد رسید.

کتابی همچنین با بیان اینکه طرح ایمنی و روشنایی گردنه اسدآباد در حال انجام قرار دارد، یادآور شد: با توجه به وجود یک واحد تولیدی نیوجرسی در استان همدان، قرار است تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دوباره عملیات ساخت کتابخانه استاندارد اسدآباد از هفته آینده

اجرای دوباره عملیات ساخت کتابخانه استاندارد اسدآباد از هفته آینده