مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-16سياسي

قم کاملا آماده برگزاری انتخابات است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تاکید بر این که استان قم در فاصله حدود 48 ساعت مانده به آغاز رأی گیری، کاملا آماده برگزاری انتخابات است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور که امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با بیان گزارشی از فعالیت های ستاد انتخابات استان خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات استان، شهرستان و بخش های تابعه در طی حدود یک سال گذشته فعالیت هایی را بر اساس راهبردها و برنامه ریزی ها بر عهده داشته است.

وی اضافه کرد: این راهبردها و برنامه ریزی ها بر اساس تقویم زمان بندی انتخاباتی و معطوف به رعایت سلامت و امنیت انتخابات بوده است، ضمن آن که زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اساس منویات مقام معظم رهبری نیز در دستور کار بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: توجه رهبر معظم انقلاب به مسئله انتخابات و تأکید معظم له برای پاسداری از آراء مردم به عنوان حق الناس و همچنین حرکت دست اندرکاران امر انتخابات در مسیر قانون، از جمله نکاتی است که به طور ویژه مورد توجه فعالان انتخابات بوده است.

وی با تصریح بر این که استان قم در فاصله حدود 48 ساعت مانده به آغاز رأی گیری، کاملا آماده برگزاری انتخابات است اذعان کرد: دغدغه و نگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم کاملا آماده برگزاری انتخابات است

قم کاملا آماده برگزاری انتخابات است