مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-16سياسي

برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه آغاز می شود


رییس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی استان تهران گفت: برنامه های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه در مسجد ابوذر تهران آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده است تا با استفاده از این فرصت روحیه ددمنشانه آمریکا را به نسل حاضر و دنیا معرفی کنیم.

محمودی در خصوص ضمن تشریح برنامه های پیش بینی شده در این هفته اظهار داشت: آغاز برنامه های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه مسجد ابوذر برنامه ها آغاز می شود و ویژه برنامه های متعدد بصیرتی با محوریت تبیین جنایات بی شمار آمریکا علیه ایران صورت خواهد گرفت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با دعوت از آحاد مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه گفت: حضور در انتخابات بسیار مهم است، اگرچه دشمنان و خسته های داخلی دم از تحریم آن می زنند ولی ملت ما در انتخابات افتخار دیگری را خلق خواهند کرد.

محمودی در پایان اظهار داشت: فتنه ای که در هفتم تیر رخ داد فتنه نفوذ و براندازی هم اکنون هم به نوعی دیگر در جریان است و در این فتنه هدف گذاری جدایی بین مردم از امام امت خود است، و ما باید با بصیرت افزایی برای نسل جوان آنها را از جریانات و رخدادهای انقلاب اسلامی که از آن اطلاع ندارند مطلع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه آغاز می شود

برنامه های هفته حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه آغاز می شود