مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-16سياسي

دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از ملت ایران برای شرکت در انتخابات


سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه ای از ملت شریف ایران خواست تا با حضور در پای صندوق های رأی، حماسه شگفتی ساز دیگری را در تاریخ ایران اسلامی خلق نمایند.

- سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با انتشار بیانیه ای از ملت شریف ایران خواست تا با حضور در پای صندوق های رأی، حماسه شگفتی ساز دیگری را در تاریخ ایران اسلامی خلق نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بدین شرح است: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه هایی است که ملت بزرگ ایران طی 42 سال گذشته آن را در زُمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود دانسته و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

بی تردید حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، حماسه شگفتی ساز دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهد کرد که موجب ارتقاء و تثبیت جایگاه کشورمان در نظام بین الملل و تضمینی برای امنیت پایدار ایران اسلامی خواهد بود.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از آحاد ملت شریف و ایرانیان مقیم خارج از کشور دعوت می نماید تا در لبیک به ندای امام راحل عظیم الشان مان و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از ملت ایران برای شرکت در انتخابات

دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از ملت ایران برای شرکت در انتخابات